המדריך לבחירת חברה לעיבוד שבבי

המדריך לבחירת חברה לעיבוד שבבי

שתפו באהבה 😍

יצחק סוסתיאל, ספק עיבוד שבבי ברמה גבוהה

עיבוד שבבי היא טכנולוגיה שבאמצעותה ניתן לייצר כיום מוצרים וחלקים לתעשיות השונות. כאשר אנו אנו מחפשים ספק לעיבוד שבבי, אנו רוצים ספק ברמה גבוהה. קחו לדוגמא את החברה של יצחק סוסתיאל, מדובר בחברה שהחלה את עבודת העיבוד השבבי כבר בשנת 1999 במטרה לייצר חלקי מכניקה עדינים בעזרת מכונות עיבוד שבבי מתקדמות. מדובר על חברה גדולה המספקת ללקוחותיה חלקים ברמה גבוהה על פי דרישות הלקוח ובמגביל עומדת בתקני העבודה השונים.

החברה מקפידה על רמת דיוק גבוהה מאוד, אספקה בזמן, גימור של חלקים באיכות גבוהה וגם מתן פתרונות טכניים שונים בייצור של מוצרים. כל הקריטריונים האלו יחד הופכים את החברה של יצחק סוסתיאל לחברה ברמה גבוהה מאוד. במאמר זה אנו נדבר על הקריטריונים החשובים בבחירת ספק בתחום של עיבוד שבבי.

 

קריטריונים חשובים בבחירת ספק בתחום זה

כשאנו בוחרים ספק בתחום של עיבוד שבבי לתעשיה, אנו למעשה מחפשים ספק מקצועי ואיכותי. כיום יש הרבה ספקים בתחום זה וכדי לקבל שירות מקצועי עלינו להבין מהם הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת ספק בתחום. ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם בעת הבחירה.

 

מיקוד השירותים שנותן הספק

כיום ניתן להבחין בין שלושה סוגים של יצרני עיבוד שבבי. יש יצרנים שעוסקים בפיתוח מוצרי אב טיפוס, הסוג השני של היצרנים עוסק בייצור של סדרות מוצרים והסוג השלישי מייצר גם אב טיפוס וגם סדרות של מוצרים. עליכם לבחור את הספק לפי הצורך שלכם.

 

עבודה לפי תקני עבודה וייצור

לרוב תחום העיבוד שבבי עוסק בייצור מוצרים לתעשיות השונות. לכל סוג של תעשיה יש תקנים שנקבעו על ידי ה-ISO. חשוב לוודא כי היצרן עובד לפי תקנים אלו.

 

סוגי המכונות והחומרים

כל עיבוד שבבי זקוק למכונות אחרות ולחומרי ייצור שונים, לפני שאתם סוגרים עבודה עם ספק מסוים, ודאו באילו מכונות הוא משתמש ושהחומרי מותאמים למוצר שלכם.

 

סוגי עיבוד שבבי שקיימים כיום

עיבוד שבבי הוא תחום רחב מאוד ובו קיימות מספר מכונות שלכל אחת מהן תפקיד מסוים. המכונה הנפוצה ביותר בתחום העיבוד השבבי היא מכונת ה-CNC. מכונה זו היא למעשה מכונה שעובדת באמצעות מחשב שאליו מכניסים תוכנית ולפי התוכנית המכונה יוצרת חיתוכים בחומר. קיימות כיום מכונות נוספות לעיבוד שבבי כמו מחרטה, כרסום, חיתוך בלייזר ויציקות. בחירת המכונה נעשית לפי סוג העבודה וסוג החומר.

 

סוגי תעשיות שמשתמשות בשירות זה

כיום משתמשים בתחום העיבוד השבבי עבור תעשיות מגוונות כמו: אלקטרוניקה, אופטיקה, לייזר, תעשיה רפואית, תקשורת, רכב, תעשיית המזון והדפוס. כל תעשיה משתמשת בחומרים אחרים וצורך במכונות שונות. על החברה שמעוניינת בעיבוד שבבי לבחון את הקריטריונים שהזכרנו בבחירת הספק המתאים עבורה.

 

~

Photo on VisualHunt

כדאי לכם לקרוא גם את הכתבות הבאות