שמירה על כושר גופני גם בחורף – איך עושים את זה?

שמירת כושר גם בחורף

שתפו באהבה 😍

אחת מהסיטואציות המתסכלות ביותר זה לרצות לצאת להתאמן, אך מזג אוויר חורפי מונע מכם לעשות זאת. מצד אחד תוכלו לוותר על הפעילות הגופני, אך מצד שני תוכלו להיות יצירתיים ולחשוב על דרכים יעילות להתמודד עם המצב. אומנם מזג אוויר חורפי במיוחד הוא דבר נדיר מאוד בישראל, וגם בערד עצמה. אך עדיין חשוב מאוד שתכינו את עצמכם לכל סיטואציה על מנת שלא תמצאו את עצמכם מזניחים את הפעילות הספורטיבית. אז הינה כמה טיפים שיוכלו להקל עליכם וייסעו לכם להתאמן בחורף.

הגשם לא מפסיק? תעשו אימון בבית

ישנם ימים שבהם הגשם יכול להגיע ללא התראה מוקדמת וגם יפקוד את האזור למשך שעות רבות. האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותכם זה להתאמן בבית, אך לא לוותר על האימון בגלל הגשם. ישנם לא מעט תרגילים שתוכלו לבצע בבית, גם אם התרגלתם להתאמן בחדר הכושר.

אם אתם מסתבכים או לא יודעים בדיוק כיצד אמור להתקיים אימון (שלא בחדר כושר) תוכלו לראות סרטונים אונליין. כיום ברחבי הרשת ישנם מגוון רחב של סרטונים הקשורים לאורח חיים בריא וגם לביצוע תרגילים בכל סיטואציה ובכל מקום. כך שאין שום סיבה שתוותרו על האימון הקרוב שלכם רק בגלל הגשם, פשוט צריך לחשוב מחוץ לקופסא.

תתלבשו בצורה נכונה לקראת האימון

בין אם האימון מתבצע בחדר הכושר או בתוך הבית, חשוב מאוד שתתלבשו בהתאם על מנת שתוכלו לבצע את האימון על הצד הטוב ביותר. מצד אחד חשוב להתלבש בבגדים ארוכים על מנת למנוע מצב שהקור יגביל אתכם, אך מצד שני חשוב שהבגדים יהיו מאווררים ומנדפי זיעה.

השיטה הטובה ביותר להתלבש לקראת אימון בחורף זה בשיטה שנקראת שיטת הבצל. זאת אומרת להתלבש בשכבות, ובאימון עצמו להגיע למצב שבו אתם מקיימים את האימון עם לבוש קצר. כמובן ששוב ברגע שאתם יוצאים החוצה, תוכלו להתלבש בבגדים שאיתם הגעתם – כל זאת על מנת למנוע מצב של התקררות או הצטננות. בטח כאשר אתם יוצאים החוצה מזיעים לאחר אימון קשוח.

תזכרו תמיד כי הקיץ נמצא מעבר לפינה

אחד מהדברים הקשים ביותר זה למצוא את הדרייב הפנימי לצאת להתאמן כאשר הקור מגביל אתכם כמעט בכל תנועה. אך כמו ששומרים אל אורח חיים בריא, כך גם כאשר נכנסים למצב של אימונים אינטנסיביים – אסור להוריד את הרגל מהגז. תמיד תצטרכו למצוא בעצמכם את הדחף לצאת להתאמן על מנת שלא תתמכרו שוב לחוסר מעש.

עליכם לזכור כי לאחר ימי החורף הקרים מגיע שוב הקיץ, ואתם צריכים לשמור על כושר על מנת שתוכלו להגיע לקיץ בדיוק באותה נקודה שסיימת את הקיץ הקודם. זה בהחלט נמצא בידיים שלכם, הבריאות שלכם מתחילה ונגמרת קודם כל בפעילות גופנית – ערד מלאה באין ספור מקומות שבהם תוכלו להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא.

כדאי לכם לקרוא גם את הכתבות הבאות