בית גידול ואוכל לחיות – תנאי המחיה החשובים לחיות המחמד שלכם

בית גידול ואוכל לחיות - תנאי המחיה החשובים לחיות המחמד שלכם

שתפו באהבה 😍

לגדל חיות מחמד זה דבר מאוד נחמד, במיוחד אם מדובר במשפחות עם ילדים וזה לרוב הזמן שבו אנו רוכשים אותם לביתנו.

נשאלת השאלה, האם אנו מוכנים לגידול של החיות הללו? האם יש ברשותנו את כל מה שהם זקוקים לו?

בכתבה הבאה אנו נדבר על תנאי המחיה החשובים ביותר עבור גידול של חיות המחמד שלכם והיכן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לגדל אותם.

 

לדאוג לבית גידול מתאים עבור חיית המחמד שלכם

חיות מחמד שונות זו מזו בסוגם, התנהגותם, אכילתם ומקום מגוריהם. מקום המגורים שבו החייה מתגוררת באופן הרגיל שלה הוא הטבע.

כאשר אנו מביאים חיות מחמד אלינו הביתה, אנו למעשה צריכים ליצור להן בית גידול מותאם שדומה בצורה מסוימת לבית הגידול הטבעי שלהם.

כך לדוגמא, אם אנו מגדלים אוגר, עלינו לדאוג לכלוב גדול שבתוכו יהיה בית בצורת מחילה על מנת שהוא יוכל להתחפר בה. בתי גידול עבור חיות מחמד ניתן לקנות בחנות החיות ברחובות.

בחנות זו ניתן למצוא מלונה לכלב, משטח לחתול, כלוב לארנבת ואקווריום לנחש ולדגים ועוד בתי גידול מגוונים עבור חיות שונות. ככל שבית הגידול יהיה יותר נעים, כך לחיית המחמד יהיה טוב יותר אצלכם.

 

לדאוג לאביזרי פנאי עבור חיות המחמד

עוד אביזרים שחשוב לדאוג עבור חיות המחמד שלנו הם אביזרי פנאי. זהו תחום שלא תמיד מתייחסים אליו והוא יותר נפוץ אצל כלבים, אך אביזרי פנאי יש כמעט לכל סוגי החיות.

בחנות החיות תוכלו למצוא גלגלת לעכבר ולאוגרים, קישוטי אקווריום ואלמוגים עבור דגים, עצמות משחק לכלבים ועוד. אצל כלבים הביטוי של משחקי הפנאי הוא חזק יותר מכיוון שאנו יוצאים איתם לטיול והם זקוקים ליחס שלנו היום יומי מעבר לדאגה למקום ראוי לשינה ואוכל.

לכן כאשר אתם קונים חיית מחמד מכל סוג שהוא, מומלץ להתייעץ עם המוכר בחנות החיות גם על ההיבט של הפנאי.

 

התאמת מזון לחיות מחמד

מזון עבור חיות זהו תנאי הכרחי לגידול שלהן. אוכל של בני אדם פחות טוב לרוב החיות, חוץ מהחיות אשר אוכלות ירקות כמו ארנבות. עלינו לדאוג לקנייה של אוכל מותאם עבורם בחנות החיות.

כך לדוגמא, אם נסתכל על כלבים, אם ניתן להם אוכל שאינו נכון, הם עלולים לפתח תולעי מעיים ומחלות אחרות. כיום חנויות של חיות מביאות מגוון רחב של מזונות עבור כלבים. תוכלו להתייעץ עם המוכר על אוכל לכלבים ברחובות אשר יהיה מותאם לסוג הכלב שיש ברשותכם.

נכון, העלות של אוכל לכלבים ברחובות היא לא תמיד זולה, אך טיפול רפואי אצל וטרינר בעקבות מזון שאינו מותאם, עלולה לעלות לכם יותר. תוכלו לקנות עבור הכלב שלכם שק אוכל גדול שמספיק לשלושה חודשים וכך למזער את העלויות.

כדאי לכם לקרוא גם את הכתבות הבאות